Вибераєм комп'ютерну допомогу! - 7 Червня 2009 - Ноутбуки Samsung і нетбуки Самсунг
Вітаю Вас ГістьНеділя, 11.12.2016, 10:57

Ноутбуки Samsung і нетбуки Самсунг


Ноутбуки та Нетбуки » 2009 » Червень » 7 » Вибераєм комп'ютерну допомогу!
21:09

Вибераєм комп'ютерну допомогу!

Як відомо, сучасні технології не стоять на місці, комп'ютери можна побачити практично в кожному будинку, їх використовують на великих і малих підприємствах. Комп'ютери вимагають спеціальної установки, яку повинні робити фахівці, крім цього, з комп'ютером, як і з іншою технікою, можуть виникнути непередбачені ситуації, пов'язані з поломкою або виходом з ладу. Полагодити зламався комп'ютер самостійно зможе не кожен, тому краще всього користуватися послугами фахівців.
Комп'ютерна допомога у разі поломки або неправильної роботи комп'ютера - найкраще рішення. Що таке комп'ютерна допомога? У першу чергу - це допомога кваліфікованих фахівців в області IT технологій. Фахівці можуть виправити неправильну роботу комп'ютера, а також полагодити комп'ютер, при різних поломки.
Як вибрати серед безлічі форм з надання комп'ютерної допомоги? У першу чергу дивитися на ціну надання послуг (приклад встановлення windows в середньому ціна на цю послугу становить від 600 до 1000 рублів, установка повинна включати в себе установку всіх не обхідних драйверів). Фірма в яку ви звернулися повинна в спілкуванні по телефону дізнатися приблизну причину не справності і пояснити приблизний характер не справності. Також дуже важливо звертатися в ті форми які працюють не за годинниковою оплаті, а по остаточній сумі після діагностики не справності комп'ютера або ноутбука.
В даний час нерідко можна зустріти пропозиції компаній, що здійснюють комп'ютерну допомогу і надають послуги абонентського обслуговування комп'ютерної та офісної техніки. Що ж таке абонентське обслуговування? Як то кажуть - з чим його їдять? Це ми і спробуємо з'ясувати в цій оглядової замітці.

Спочатку, абонентське обслуговування комп'ютерної та офісної техніки - це надання всіх комп'ютерних та суміжних послуг організаціям, а також фізичним особам у зручний для них час.

Не секрет, що комп'ютерна техніка зовсім не така надійна, як хотілося б. На жаль, збої, комп'ютерні віруси зовсім не рідкість, навіть більше повсякденність теперішнього часу. І, що саме неприємне, комп'ютерні збої часто завдають вельми значних збитків практично кожної організації. Але ж саме абонентське обслуговування комп'ютерної та оргтехніки компанії дозволяє підтримувати безперервну працездатність комп'ютерів та офісного обладнання, уникаючи при цьому екстрених ситуацій, фінансових, матеріальних, інформаційних втрат при збої.

Прийнято, що абонентське обслуговування комп'ютерної та офісної техніки включає в себе один-два планових і, що важливо, необмежену кількість аварійних екстрених виїздів для надання екстреної комп'ютерної допомоги. При плановому виїзді відбувається перевірка всіх комп'ютерів на наявність вірусів (і лікування вірусів, при необхідності) і технічних несправностей, усунення виявлених неполадок, інсталяція необхідного програмного забезпечення, підготовка комп'ютерів до подальшої безперебійної роботи, профілактичне обслуговування локальної мережі. Аварійний виїзд, то є екстрена комп'ютерна допомога, здійснюється у разі аварійних збоїв в ПЗ або у разі виникнення технічних несправностей і здійснюється протягом одного, макісмум двох годин з моменту отримання обслуговуючої компанією заявки.

Зазвичай в абонентське обслуговування комп'ютерів та оргтехніки входять такі види робіт, як: встановлення, налаштування та підтримка Microsoft Windows і офісного пакету MS Office; лікування вірусів, їх видалення і профілактика; установка і оновлення антивірусних програм; установка (ремонт, заміна) комплектуючих і периферійних пристроїв; настроювання програмного забезпечення для доступу в Інтернет; обслуговування локальної мережі; настройка будь-якого програмного забезпечення; консультації; навчання роботі з комп'ютерною та офісною технікою, ПЗ.

Варто звернути увагу, що вартість абонентського обслуговування комп'ютерів, як виду комп'ютерної допомоги, значно нижче, ніж сумарна вартість разових робіт з відновлення устаткування протягом року і вигідніше, ніж утримання власних високоопитних технічних фахівців, у т.ч. і вузькоспеціалізованих, наприклад, системного адміністратора, для обслуговування локальної мережі, комп'ютерної та оргтехніки.

Безперечно, що такий вид комп'ютерної допомоги, як абонентське обслуговування відчутно мінімізує витрати на обслуговування комп'ютерної та оргтехніки, помітно підвищує надійність комп'ютерної мережі, її безпеку.

Переглядів: 1695 | Дивись також: Вибираємо ноутбуки бюджетного класу |Огляд мультимедійного ноутбука HP Pavilion dv9750er |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук по сайту
Фото
Ноутбуки
Принтери
Флеш диски
Монітори

Придбай собі новий ноутбук тут

Дивись також
Партнери
Архів новин
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0