Toshiba Europe GmbH - 28 Травня 2009 - Ноутбуки Samsung і нетбуки Самсунг
Вітаю Вас ГістьВівторок, 06.12.2016, 22:54

Ноутбуки Samsung і нетбуки Самсунг


Ноутбуки та Нетбуки » 2009 » Травень » 28 » Toshiba Europe GmbH
17:51

Toshiba Europe GmbH

Підрозділ персональних комп'ютерів Toshiba Europe GmbH підбило підсумки роботи за 2007 рік. За даними аналітичної компанії IDC частка Toshiba на російському ринку ноутбуків в 2007 році склала 10,0%, що трохи нижче показників 2006 року (10,9%). За рік обсяг продажів ноутбуків Toshiba в Росії збільшився на 50,8%. Компанія стабільно посідає третє місце за обсягами продажів на російському ринку ноутбуків.

Зниження темпів зростання в 2007 році пояснюється як недооцінкою потенціалу російського ринку, так і дефіцитом товару в ключовому, з точки зору продажу, четвертому кварталі, викликаним серйозним скороченням поставок ряду компонентів.

«Згідно з прогнозами аналітичних компаній обсяг російського ринку ноутбуків у третьому кварталі 2007 в повинен був скласти близько 660 000 штук. На основі цих даних були сплановані поставки. Реальний же обсяг ринку в 3 кварталі 2007 року склав більше 930 000 штук, що в більш ніж в 1,5 рази перевищило оцінки аналітиків. У такій ситуації збій в постачаннях компонентів не дозволив повернути втрачені позиції в 4-му кварталі »- коментує результати Ігор Снитко, генеральний менеджер по регіону СНД і Балтії Toshiba Europe GmbH.

Брак продукції Toshiba підтверджують російські дистриб'ютори. «У четвертому кварталі 2007 року дійсно сильно відчувався дефіцит товару, причому в різних сегментах. Основний обсяг недогрузок припав на самий ходовий для нас сегмент - моделі низької і середньої цінових категорій. У цьому сегменті ми отримали товару на 30-40% менше очікуваної кількості. Відносно флагманських ноутбуків Portege R500 і Qosmio G40 попит перевищив пропозицію приблизно на 80% », - говорить Андрій Ємельянов, комерційний директор компанії MICS.

Якщо 2006 рік став для компанії Toshiba роком вибухового зростання (обсяг продажів збільшився більш ніж у два рази), то 2007 рік можна без перебільшення назвати роком якісного розвитку. Підрозділ персональних комп'ютерів представила на російському ринку дійсно широкий і збалансований продуктовий портфель. Компанія суттєво покращила взаємодію з дистрибуторами, запустила програму сертифікації та підтримки партнерів. Велику увагу було приділено розвитку сервісу - були відкриті нові сервісні центри і власний Інформаційний центр для підтримки клієнтів. «У 2007 році ми зробили дуже багато для структурованої роботи на ринку і готові до нового етапу якісного зростання. Ми впевнені, що в 2008 році компанія Toshiba зможе завоювати 15% російського ринку ноутбуків », - говорить Ігор Снитко.

Переглядів: 1465 | Дивись також: Samsung R710. Комфортність при роботі. |Вибираємо ноутбуки бюджетного класу |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук по сайту
Фото
Ноутбуки
Принтери
Флеш диски
Монітори

Придбай собі новий ноутбук тут

Дивись також
Партнери
Архів новин
Статистика


Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0